lauantai 18. joulukuuta 2010

Joulukortti 2010

Aikaisempina vuosina olen käyttänyt joulukorteissani aina leimattua kuvaa, mutta tänävuonna päätin kokeilla jotain aivan muuta. Itseasiassa korttikuvan asetelman otin jo viimejouluna; onneksi tuo oli säilynyt minulla tallessa, koska mielestäni sopii korttiin mainiosti.
Välihuomiona: Tuo kynttilä oli todella kaunis palaessaan, koska marjat ja risut oli valettu sen sisään.

Mekaanisen-/liikkuvankortin malliin olen törmännyt useassakin blogissa ja miettinyt koskakohan minulle saapuu inspiraatio käyttää sitä. Sanotaankos nyt niin, että seuraavaksi kun tällaista vempelettä väsään, niin niitä ei pidä tehdä montaa. Malli on hyvinkin helppo ja hauskatehdä, mutta 20 kortin väsäämisessä kuluu yksinkertaisesti liikaa aikaa. Itsepäinen kun olen, niin eihän sitä periksi anneta, kun leikkiin on ryhdytty.
Tämä ei näy kuvassa, mutta kortin alaosaan pomppaa myös tilaa, jonne kirjoitin toivottelijoiden nimet.

Lopputulos oli kuitenkin mukava ja monet kiitokset korteista ovat tulleet perille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...